Veelgestelde vragen
Ja, het is niet mogelijk om zonder account te bestellen. Je dient ook ingelogd te zijn om een bestelling te kunnen plaatsen. Bestel je voor het eerst op de vernieuwde webshop, en was je al klant in de oude webshop, dan dien je eenmalig een nieuw wachtwoord aan te vragen door te klikken op 'wachtwoord vergeten'.
Nee, wij leveren alleen aan bedrijven met een KVK-nummer.
Je kunt dit doen via het contactformulier op de website. Deze staat onder de knop ‘Contact’ bovenin het menu. Je kunt ook een email sturen naar info@geostick.nl.
Neem zo snel mogelijk contact met ons op door te bellen naar: 088-0514282. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:00.
Nadat jouw bestelling is verzonden, sturen wij je een digitale factuur.
Bij producten op voorraad geldt: voor 12.00 besteld, volgende dag in huis. Bij producten op maat geldt een levertijd van 10 werkdagen.
Dit duurt maximaal 2 werkdagen. Indien er geen bijzonderheden zijn, dan ontvang je een bericht dat je als klant bent aangemaakt en kun je de eerste bestelling plaatsen.
Deze kun je aanvragen via het contactformulier op de website, of door het sturen van een email naar info@geostick.nl.
Na de bestelling ontvang je een bevestigingsmail. Heb je deze niet ontvangen controleer dan ook je spam of login op de webshop en kijk bij jouw account of je bestelling ertussen staat, is dit niet het geval neem dan contact met ons op via info@geostick.nl of 088-0514282. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:00.
Je kunt contact met ons opnemen via info@geostick.nl of 088-0514282. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:00.
Bij orders tot €250,- rekenen wij € 17,50 administratie- en verzendkosten. Boven de € 250,- is dit gratis. Voor het buitenland geldt een tarief van €45,- bij orders tot €250,-. Orders daarboven worden kosteloos verstuurd.